Τι είναι PDR

Τι είναι Paintless Dent Removal PDR;

Αν και για τον περισσότερο κόσμο κυρίως στην Ελλάδα παρουσιάζεται ως νέα τεχνική, ουσιαστικά το – PDR – εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις γραμμές παραγωγής των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων πριν από 60 χρόνια. Δεν ήταν διαδεδομένο (γνωστό) μέχρι και τις αρχές του 1980 το PDR system, βρήκε όμως τον δρόμο του προς τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και σύντομα μετά προς την Αγγλία. Έγινε πολύ γρήγορα παγκοσμίως η προτιμώμενη μέθοδος για την επισκευή βαθουλωμάτων, καθώς και το τσαλάκωμα λαμαρινών (ζάρες) από μικροατυχήματα.

Αρχικά στα πρώτα χρόνια της ανάπτυξης του PDR χρησιμοποιούνταν μόνο οι λεβιέδες για την Επισκευή , αργότερα περίπου στις αρχές της δεκαετίας του 80 βγήκε η τεχνική της κόλλας ( βεντούζες ) και περίπου στο 2010 προστέθηκε το τεχνολογικό επίτευγμα της επαγωγικής επισκευής ( Hotbox )

Χρησιμοποιώντας ειδικά εξελιγμένα εργαλεία, γίνεται ολική κυριολεκτικά επαναφορά, στην αρχική του κατάσταση μέσα σε λίγη ώρα, βελτιστοποιώντας τον χρόνο, εις βάρος του πελάτη και την αναστάτωση από παραδοσιακές επισκευές και πολυήμερη διαμονή του αυτοκινήτου του στον χώρο του συνεργείου. Κάθε τεχνικός μας είναι πραγματικά master στα βαθουλώματα, με την παρεχόμενη εγγύηση ποιότητας και παράδοσης, με τα υψηλότερα πρότυπα επισκευής και εξυπηρέτησης πελατών εντός του Ελλαδικού χώρου.

Paintless Dent Removal (μικροεπισκευές χωρίς βαφή) είναι ένα εξειδικευμένο εργαλείο γνώσεως, που απαιτεί πολύχρονη κατάρτιση και εμπειρία, καθώς και πρακτική για να αποκτηθεί. Το PDR είναι μια μέθοδος που απαιτείται για την απομάκρυνση (βαθουλωμάτων) χωρίς την ανάγκη παραδοσιακών μεθόδων επισκευής (στοκάρισμα, τρίψιμο, βάψιμο, γυάλισμα) επάνω στην χτυπημένη επιφάνεια κ.τ.λ. Απαιτείται αρκετά μεγάλο ποσό για την απόκτηση ειδικού εξοπλισμού, επιδεξιότητα στα χέρια του τεχνίτη, άρτια οπτική αντίληψη, καθώς και απόλυτος συντονισμός και συγχρονισμός.

Η κύρια ικανότητα είναι να μπορεί ο τεχνίτης να είναι σε θέση να προσδιορίσει τον χτυπημένο σημείο με την εξαιρετικά λεπτή άκρη του εργαλείου ενώ εκείνος βρίσκεται πίσω από το μηχάνημα, βλέποντας την ολική ζημιά που με γυμνό μάτι δεν μπορεί να εμφανιστεί 100%. Να είναι σε θέση να τοποθετήσει την άκρη του εργαλείου στο κατάλληλο σημείο σε ένα κλάσμα του χιλιοστού στην περιοχή που στοχεύει με μεγάλη δεξιότητα. Να γνωρίζει, το πώς μπορεί να διοχετευτεί το ειδικό φως, στο κατάλληλο σημείο ώστε να εμφανιστεί η βέλτιστη ζημιά του σώματος, μελετώντας την ολική ζημιά που έχει προσδιοριστεί κατά τον έλεγχο, καθώς και για το πώς χρειάζεται να κινηθεί ώστε να εξαλειφτούν με την εφαρμογή της πίεσης τα βαθουλώματα, επαναφέροντας το σώμα του αυτοκινήτου στην αρχική του μορφή. Αυτό είναι κάτι που μόνο ένας άρτια καταρτισμένος τεχνίτης μπορεί να το καταφέρει.